
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
Do paczki prosimy załączyć poniższy formularzFormularz odstąpienia od umowy
Możliwe jest też bezpośrednie odesłanie zamówienia na adres:
Temar Lighing Sp. z o.o.
Inwestorów 12
39-300 Mielec
tel. 17 250 81 42
sklep@lampy-temar.pl
Reklamacje
Jeżeli przedmiotem reklamacji są uszkodzenia przedmiotu powstałe podczas transportu podstawą rozpatrzenia reklamacji jest spisanie formularza - protokołu szkody z przewoźnikiem.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: reklamacje@lampy-temar.pl
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- zdjęcie protokołu szkody spisanego w obecności kuriera (w przypadku, gdy uszkodzenie nastąpiło podczas transportu).
- wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego
W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 7 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.